Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2018 21:26 - Президентът без аналог в историята
Автор: ellahikari Категория: Лични дневници   
Прочетен: 373 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Росен е апотеоз на националната тъпотия и нихилизма на нещастния ни народ" - Любомир Кольовски
 Любомир Кольовски, Фейсбук:

Забелязвам, че не съм единствен и не съм малцинство в мазохистичния си напън да изгледам Плевнелиев в слугинажа "Панорама" и това изобщо не ме утешава. (Виж тук)

Лекомислено си позволих това изпитание, но не съжалявам.

Росен е апотеоз на националната тъпотия и нихилизма на нещастния ни народ.

Росен няма аналог в човешката история.

Дори и ненормалните и луди древноримски императори не могат да се конкурират с това космическо недоразумение.

Но периодичните му и постоянни прояви в медиите имат и своята добра страна, защото поддържат напрежението, създадено от неговите бащи.

Росен по някакъв начин внушава, че е венецът на герберското мироздание и това е добре, защото хората все някой ден ще прогледнат и ще проумеят, че са имали за президент един пълен идиот и независимо от вредите, които тоя е нанесъл на населението и държавата в продължение на цели пет години, историята и системата ще го поставят на първо място в класацията по кретенизъм.

Аз едва ли ще доживея тия времена, но съм сигурен, че те все някой ден ще настъпят.

image

Росен Плевнелиев в студиото на "Панорама" (13.04.2018 г.)


 

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ellahikari
Категория: Лични дневници
Прочетен: 377243
Постинги: 595
Коментари: 0
Гласове: 279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930